E.E.U.U. - SUPERHEROES e SUPERHEROíNAS!

  


                                                               18-04-2021


En 4 e 5 anos comezamos cun novo país, unha nova viaxe ata chegar a EEUU, fixámonos onde se atopaba no mapa e o lonxe que estaba de China. 
Comezamos coa súa bandeira







   
JOEL enviounos un video con moita información de EEUU

PABLO contounos que estivo investigando na súa casa cousas importantes como o seu deporte: o BÉISBOL, a ESTATUA da LIBERDADE, a súa BANDEIRA, a ponte de BROOKLYN


e despois fixo na súa casa a ESTATUA DA LIBERDADE en plastilina


 e nós tamén quixemos facela




ADÁN falounos da ESTATUA da LIBERDADE, que ten nunha man unha antorcha e na outra un libro de normas, despois de investigar vimos que estaba nunha illa e que se podía subir ata a súa cabeza e que a coroa tiña ventás.




Buscando en internet información de EEUU atopamos superheroes, e coñecemos algúns como Superman, Spiderman, Batman, Hulk e Wonder Woman.
O máis coñecido por todos/as é Spiderman así que nos paramos un pouco nel para saber quen era, que lle pasara, cal eran os seus superpoderes...
Descubrimos que en galego SPIDERMAN significa HOME ARAÑA e que o seu poder se debe á picadura dunha araña.


Despois de investigar fixemos un puzzle




Para rematar probamos a ver se  tiñamos o superpoder de SPIDERMAN

e despois fixemos un xogo, tiñamos que rescatar o maior número de boliñas




Na clase de cinco ano LUIS enviounos un video onde nos conta a historia de SPIDERMAN



Temos mais SPIDERMANS pola clase



Tamén probamos os nosos poderes




FIXÉRONO XENIAL!!!ENCANTÓULLES

NAIA descubriunos unha superheroína: MIRACLE TUNES



 Investigando démonos conta que non eran de EEUU pero gustounos moito, é un grupo de música composto por estudantes que combaten o mal mediante enerxía positiva a través da súa música e bailes.


En 3 anos continuamos viaxando ós ESTADOS UNIDOS cos nenos e nenas de 4 e 5 anos. Decidimos centrarnos nos SUPERHEROES e SUPERHEROÍNAS.

Comezamos investigando onde están os EEUU en Google Maps, e vendo fotos das súas cidades, comida... 


Entre as búsquedas atopamos a bandeira e decorámola como nas imaxes que atopamos. Tamén falamos de que en ESTADOS UNIDOS falan en inglés e estivemos vendo moitas cousas que xa sabíamos dicir en inglés. 


De entre todo o que saíu o que máis nos emocionou foron os SUPERHEROES e SUPERHEROÍNAS, así que a por eles imos!!!

Esta canción gustounos moito e serviunos para falar dos poderes que poden ter, dos uniformes e de que acostuman a facer.


Decidido por onde continuaríamos o proxecto preparamos unha carta para pedir a colaboración das casas.

Falamos de moitos superheroes que coñecían e dos seus poderes e quedou claro que un dos favoritos é SPIDERMAN!
Buscamos imaxes e fixámonos no uniforme que leva, nos xestos e falamos da súa historia e mesmo vimos algúns debuxos animados.
Descubrimos que o seu nome significa HOME ARAÑA e que se chama así porque o picou unha araña que escapou dun laboratorio.
Soubemos que esta araña lle deu poderes para trepar, ser áxil, e tirar teas de araña das que se pendura e move entre os edificios. 

Observamos as cores coas que viste: azul e vermello. Tamén vimos que leva o logo dunha ARAÑA no peito.

Deixamos un capitulo de dibus de SPIDERMAN que nos gustou.

Imitamos o xesto que fai cando tira as teas de araña e algúns quixeron amosárvolo e iso que é algo difícil.

Tanto lanzar teas para logo xogar esquivalas para salvar bolas con pinzas. Conseguimos facelo xenial!!!

Logo fixemos un crebacabezas de SPIDERMAN. Está claro que as tesoiras e os crebacabezas xa se nos dan moito mellor que a comezos de curso!

Rematamos a primeira semana do proxecto cun MEMORY  moi divertido seguindo co tema dos superheroes e superheroínas.

Esta semana rematamos un SPIDERMAN grande para decorar a nosa fiestra e quedou moi espectacular!!!






Logo de Spiderman seguimos con WONDER WOMAN que foi outro nome que apareceu nas primeiras conversas do proxecto e que tiñamos reservado para ir vendo.
Descubrimos que o seu nome significa MULLER MARABILLA. Fixámonos no uniforme, nas armas e aparellos que emprega. Vimos que o seu uniforme é AZUL, VERMELLO e DOURADO e que leva un logo coa súa inicial W.  Tamén soubemos que o nome polo que a chaman os que a coñecen é DIANA e que naceu en Terscimira.
Vendo imaxes que buscamos no ordenador fixámonos nos elementos dourados que leva e por qué son importantes: 
-COROA, xa que é princesa das amazonas.
-BRAZALETES, que a protexen.
-LAZO DA VERDADE, do que xa falaremos.
-LOGO no peito en forma de W, que é a inicial do seu nome.


Buscamos imaxes e vídeos de WONDER WOMAN para saber máis dela. Aquí vos deixamos un vídeo resumo que nos gustou moito!

De WONDER WOMAN tamén seleccionamos entre todos unha imaxe para decorar as fiestras e quedou xenial!

Vendo debuxos animados de WONDER WOMAN e imaxes descubrimos que emprega un LAZO da VERDADE para facer que os "malos" non lle mintan e para poder atrapalos. Descubrimos que é moi forte, rápida e áxil o pelexar.
Logo xogamos a capturar ós "malos" varias veces nunha competición por equipos. Empregamos o lazo da verdade para pillalos a todos o máis rápido posible. Unha vez no cárcere, cada equipo contou os malos que pillaran e vimos quén capturou máis. Pasámolo bomba!


Logo gardamos un anaco nunha ficha na que estivemos practicando.


Tras SPIDERMAN e WONDER WOMAN elixiron continuar con HULK, pero amosarémosvos máis do que estamos a facer a próxima semana!!!

                                                                24-04-2021

Na clase de 3 anos a semana pasada demos comezo á investigación sobre HULK. Estábamos desexando ver cousas sobre este SUPERHEROE tan especial. Xa o viramos nun capítulo no que tivo que controlar o seu temperamento para poder vencer a un vilán e é que controlarse e moi difícil!
Así, nós repasamos o que fomos aprendendo este curso sobre as estratexias que debemos seguir cando algo non vai ben dende técnicas de relaxación ata que debemos facer cando nos molestan ou cando nos enfadamos.

Na clase falamos moitas veces sobre estes temas, xa que estamos aprendendo a xestionar as nosas emocións. HULK é sen dubida un SUPERHEROE que sabe como nos sentimos en ocasións e o complicado que pode ser estar tranquilo cando algo non nos gusta, estamos nerviosos, frustrados ou nos enfadamos. 
Así, comezamos a semana repasando primeiro todo o que fomos aprendendo este curso dende a primeira avaliación sobre autocontrol, xestión emocional, comunicación e socialización con outros:
-Estratexias para a xestión do enfado.
-Estratexias a seguir cando alguén nos está a molestar.
-Técnicas de relaxación e de volta a calma: bote da clama, técnicas de respiración, ioga, técnica do globo, conteo, ... e se non funciona buscar axuda nas profes.
-Estratexias e linguaxe para a xestión de conflitos: dicir "stop!" ou "para", explicar que "estasme molestando" ou "non quero xogar a iso agora", ou verbalizar que nos molesta ou está pasando con calma, separarse e se non funciona buscar axuda nas profes.
Repasamos experiencias recentes e fixemos xogo de roles e de cambio de zapatos, buscamos solucións a conflitos entre outras actividades.
Logo de repasar todas estas estratexias e de verbalizar como nos sentimos ante conflitos e solucións, aprendemos a TÉCNICA DA TARARUGA e vimos e comentamos un HULK-O-METRO en relación á todo o anterior.
Deixamos algunhas destras estratexias que empregamos en 3 anos.


Tamén estivemos aprendendo sobre a historia de HULK. MARTÍN coñecía moito sobre HULK e explicounos que este superheroe era un científico, que logo soubemos que se chamaba BRUCE BANNER, que sufriu un accidente no seu laboratorio. MARTÍN díxonos  que saían raios e que logo se convertía en HULK cando se enfadaba.
Na clase convertemos a Bruce en Hulk  facendo un experimento coas cores. Foi xenial! Tamén o imitamos poñendo unha gran cara de enfado!



MARTÍN e a súa familia compartiron con nós a súa experiencia Hulk e MARTÍN recordounos o que sabía deste superheroe e  amosounos a súa manualidade explicando como a fixera. Fíxoo xenial!!

Preparamos de HULK, como fixemos cos anteriores, un grande para a fiestra da calse e quedoulles moi ben!

Rematado polo momento HULK eliximos seguir con outra SUPERHEROÍNA que saíu na chuvia da ideas do comezo desta parte do proxecto: a CAPITANA MARVEL!
Desta superheroína tivemos que investigar, xa que varios compis non a coñecían. Descubrimos que se chama Carol Danvers, que era piloto de avións militares e que logo dunha explosión adquire poderes sobrehumanos como forza, velocidade, resistencia e a capacidade de proxectar enerxía para combater o mal en todo o universo.
Estivemos vendo algúns debuxos nos que sae a capitana para saber máis e fomos comentando o que víamos como que forma parte dos VENGADORES igual que HULK.

Falamos de que pese a que HULK é moi forte a CAPITANA aínda parecendo menos é máis forte e de como as aparencias enganan. De aí que fixésemos unha experiencia con algo que non parece moi forte pero engana!


Aproveitamos o traballo en papel para recoller o que imos descubrindo e practicar conceptos importantes que estamos aprendendo.


Preparamos tamén unha capitana para a nosa fiestra!


Seguimos ademais coas investigación e explicacións dos compis cos materiais que nos van chegando. Ademais do que nos enviou MARTÍN sobre HULK, esta semana chegaron máis cousiñas e nalgunhas iremos profundando pouco a pouco segundo vexamos máis sobre os superheroes.
IZAN e ENZO optaron por poñernos en situacións sobre ESTADOS UNIDOS.
Ambos nos amosaron e recordaron cal era e como era a BANDEIRA dos EEUU e algúns detalles sobre o lugar onde viven os superheroes dos que estamos a investigar.

ENZO falounos da ESTATUA DA LIBERDADE  e descubrimos que é un monumento xigantesco que todo o mundo coñece dos Estados Unidos e que está en Nova York.
Explicounos o que fixera e gustounos moito!


IZAN falounos da comida máis popular neste país e diferente as de INDIA e CHINA que viramos anteriormente, as HAMBURGUESAS!
Explicounos como a fixo na casa e como lle saíra. Está feito un gran cociñeiro!










DANIELA repasou diante dos compis os superheroes e superheroínas que fomos coñecendo e algúns que non coñecíamos ou que non saíran nas chuvias de ideas que imos facendo.

DANIELA explicou todo o que enviara xunto coas súa familia e fíxoo moi ben! Vimos os vídeos e a información que mandaron e encantounos. Iremos retomándoa segundo vaiamos avanzando nas investigacións. Deixamos aquí os vídeos que foron xeniais! Algúns destes superheroes e superheroínas son dos favoritos da clase!!!

Moitísimas grazas a todos e todas! 
Veredes máis de 3 anos a próxima semana con cousiñas que temos en marcha!


E mentres en 4 e 5 anos...😀
NAIA contounos un conto de New York onde vimos moitas cousas e tivemos que ir parando para investigar todo a que viamos, o que máis nos gustou foi  CENTRAL PARK


 No vídeo de JOEL gustounos moito a PONTE DE BROOKLIN é unha ponte na cidade de New york, sitúase sobre o río East, cando foi finalizada era a maior ponte colgante do mundo, foi a primeira ponte de aceiro suspensa do mundo e súas inmensas torres de soporte convertéronse nas estructuras máis altas de toda a cidade de New York






EMMA converteuse en CAPITANA MARVEL




Nesta semana investigaremos sobre os seus superpoderes!!

                                                               2-05-2021

En 3 anos, chegaron novidades da casa!
Estivemos vendo o que nos mandou LUCÍA RÍO!
Comezou falándonos do seu disfrace de SUPERHEROHÍNA e fíxoo moi ben. Explicou que levaba un anteface rosa e unha capa da mesma cor. Ademais levaba unha chaqueta a xogo, co que realmente ía vestida de SUPERLUCÍA!
Tamén nos falou dos debuxos que preparou explicando quen eran, os poderes, o traxe...
Comezou con SPIDERMAN xa que xa o víramos na clase e logo seguiu co CAPITÁN AMÉRICA!
Este heroe saía en varios vídeos que vimos na clase e moitos o coñecían. Lucía díxonos que levaba un escudo cunha estela igual que a do seu traxe e que era moi forte!
Tamén nos falou de FLASH, que é un heroe que nos encanta porque é o máis rápido, case tan rápido como son os nenos e nenas da nosa clase cando corren no patio e do que seguramente investiguemos proximamente.
 Ademais falounos de que tamén traía a imaxe dun CÓMIC. Explicou que no cómic saen os superheroes e que é como un conto.
Encantounos e pronto saberemos máis!


XOEL falounos dunha superheroína de xoguete que nos gustou moito! Ó principio non estabamos seguros do seu  nome, se era a Capitana Marvel ou outra, así que investigamos rastrexando por internet imaxes e vídeos ata que a atopamos!!!



Primeiro atopámola nunha imaxe na que saían unha chea de heroínas e pronto descubrimos que era BLACK WIDOW! 

Aquí deixamos un gif no que sae pelexando e outro na moto que nos ensina XOEL!




Falamos das súas habilidades e do seu uniforme.

Por último vimos un vídeo xenial de XELDA no que nos fala da familia dos incribles, unha familia moi especial na que cada un ten un poder espectacular. E sobre todo falounos de JACK JACK, o bebé da familia e encantounos!!
Buscámolo e vimos un vídeo moi simpático no que amosa os seus poderes!




Esta semana rematamos os traballiños sobre BATMAN e foi un superheroe ó que xa lle tiñamos ganas!



Con BATMAN aproveitamos para traballar os medos xa que de iso trata a súa historia. 
Batman foi un neno que rematou nunha cova escura chea de morcegos que o deixaron tremendo co medo. Pero este superheroe enfrontouse os seus temores aprendendo o que puido sobre eles e converténdose no HOME MORCEGO, un gran heroe que aínda sen poderes loitaba contra o mal polas noites e capturando a todos os viláns para que foran arrestados pola policía.
Ademais é nun gran detective e emprega unha chea de utensilios tecnolóxicos como o batcoche.  
Na clase aproveitamos para falar daquelas cousas que nos dan máis medo, contamos anécdotas e pouco a pouco daban un pouco menos de temor.

Por suposto preparamos un BATMAN para a fiestra que buscamos entre todos no ordenador.


Vimos varios vídeos e imaxes e gustounos a  BATSINAL. Logo fixémola e probámola!

Logo de BATMAN chegoulle a quenda unha heroína que saíra nunha das chuvias de ideas do principio do proxecto, a MULLER INVISIBLE! 
Esta superheroína ademais de facerse invisible pode empregar campos de enerxía para combater ós peores viláns, de escudo e mesmo para voar.
Soubemos que esta heroína viaxou ó espazo con 4 compañeiros e sufriron un accidente espacial co que conseguiron os seus poderes: 

-MULLER INVISIBLE
-HOME ELÁSTICO
-A MASA
-ANTORCHA HUMANA


Buscamos imaxes e vídeos para aprender máis dela.

Preparámola para a fiestra e experimentamos con trazos invisibles que aparecían maxicamente!


Contaremos máis das nosas andanzas a próxima semana!

Na clase de catro anos BEATRIZ falounos de WONDER WOMAN que significa Muller Marabilla, esta superheroína é unha muller de cabelo negro, usa unha tiara dourada cunha estrela o seu traxe vermello e azul, o seu símbolo a letra do seu nome “W”, foi a primeira heroína creada para os cómics.


Despois de investigar démonos conta que ademais do seu escudo e espada sempre leva o seu lazo da verdade, con el atrapa aos vilanos, nós convertémonos por un momento en Wonder Woman e co noso lazo da verdade, e por equipos atrapamos a todos os vilanos que tiñamos na clase e despois contamos cantos atrapou cada equipo, encantounos este xogo.

 











PABLO contounos moitas cousas de outro súper heroe HULK, na súa vida chamase BRUCE BANNER, é un físico tímido e reservado. De xeito accidental a radiación dunha bomba inventada por el transfórmao en HULK, un monstro xigante e violento.


As emocións fortes como o enfado e o medo favorecen esa transformación de BANNER en HULK.

Na clase intentamos transformarnos, para iso  enfadámonos moito


Non o conseguimos e para voltar á calma recordamos como o facían noutros países co ioga, taichí…


Con este superhéroe experimentamos a mestura de cores para facer a cor verde, para iso botamos a cor azul e amarela




Quedounos xenial!!!!



Para rematar a semana descubrimos  a Capitana Marvel que se chama Carol Danvers, que era piloto de avións militares e que logo dunha explosión adquire poderes sobrehumanos como forza, velocidade, resistencia e a capacidade de proxectar enerxía para combater o mal en todo o universo.



Observamos o seu traxe, as súas cores o seu símbolo que é unha estrela...despois conversamos se lles parecía unha muller forte, dixeron que sí que moi forte!!!e plantexamos unha pregunta, se un rolo de papel hixiénico é forte? todos dixeron que non e fixemos unha experiencia:


Este experimento tamén o fixemos en cinco anos


O resultado non foi o que esperanban, déronse conta que eran moi fortes e que podían con eles, as veces as apariencias enganan.

Rematamos as nosas averiguacións da Capitana Marvel e para terminar axudámoslle a atopar a súa insignia.

LOIS compartiu con nós uns traballiños sobre a bandeira de EE.UU e a Estatua da Liberdade





DAMIÁN na súa casa ten moitas cousas de superheroes: puzzles, contos, xoguetes que nos amosou na clase.






Estivemos analizando que superheroes aparecían no seu puzzle e decidimos traballar o CAPITÁN AMÉRICA.

ANTIA tamén nos enviou un vídeo


VIDEO DE ANTIA (PREMER AQUI)

CAPITÁN AMÉRICA é un xoven chamando STEVE ROGERS, tomou suero de super soldado e converteuse nun exército dun só home.

Fixámonos nas súas cores que son o vermello, azul e branco símbolo da liberdade, no seu traxe aparece a A de América, ten un escudo tamén cunha estrela e o seu uniforme protéxeo.



Rematamos facendo un puzzle numérico onde traballamos ademais da motricidade fina a serie numérica


Para rematar a semana ALBA enviounos un vídeo sobre EEUU

O que máis nos chamou a atención foi o baile e decidimos investigar, as danzas típicas de EE.UU son
1. COUNTRY

2.HIP HOP

3.CHARLESTÓN


4. ROCK AND ROLL

5.SQUARE DANCE

Esta danza foi a que nos falou Alba, é un baile que se fai con catro parellas e deben formar un cadadro, utilízase para que os veciños dunha zona se coñezan e socialicen.

Despois de ver e bailar cada un deles o que más nos gustou foi o Rock de ELVIS, encantóunos e pasámolo xenial!!!

Para a semana seguimos coas nosas investigacións!

Ningún comentario:

Publicar un comentario

Deixanos aquí os teus comentarios!