4-2-2023
Comezamos cunha chuvia
de ideas para ver todo o que crian saber e as cousas sobre as que nos gustaría investigar. Logo recollémolo en papel.Para facelo
buscamos en internet para enterarnos ben de qué son os FÓSILES. Descubrimos que son restos de animais, plantas e moitas cousas máis do pasado que o quedar enterrados e pasar miles de anos se converten en pedra e así chegan os nosos tempos e polos que os científicos obteñen moita información importante.Logo de investigar traballamos en papel o proceso que sofren os restos para converterse en fósiles.
Tratamos de reproducir con plasto e materiais do noso recanto de dinos, un fósil. Empregamos plasti e presionamos a parte do dino que queríamos marcar. Quedou moi ben.
E con isto chegou o momento de empregar o xogo de XOEL no que nos convertemos en PALEONTÓLOGOS E PALEONTÓLOGAS que buscan e estudan restos FÓSILES! Vainos levar bastantes días, pero poucoa pouco seguro que imos atopando algún resto fósil.
Seguimos cuns fósiles especiais: os OVOS de dinosaurio! Grazas a eles sabemos que eran OVÍPAROS.
Así, centrámonos no dinosaurio MAIASAURA.

Aquí uns vídeos que nos gusta compartir con vós.
No primeiro só nos fixamos nas súas características para descrivilo e para tentar facer teorías sobre as súas características.
No segundo informámonos ben do que se cre saber a día de hoxe.
A próxima semana continuaremos investigando.
Grazas a todos e todas por colaborar e continuaremosa próxima semana!
18-2-2023
Esta semana estivemos centrados na orixe e na historia dos dinosaurios. Para isobuscamos en internet e nos libros de clase.
Achegámonos nestas semanas ó dino do que fixemos o disfraz de entroido: PARASAUROLOPHUS.
Investigamos un pouco e deixamos un par de vídeos dos que sacamos información e cos que nos divertimos nestes días!
Vímolos en 3D por quendas e sacámoslle unhas fotos do que observamos. Deixamos unha foto de recordo que sacamos xuntos.


-1 Lanterna de luz led.-Celo transparente ou cinta de embalar transparente.-Rotulador permanente azul.
18-2-2023

O alumnado de infantil participou nas xornadas de Entroido! Así prepararon o seu disfraz baseado nun conto de dinos para o venres. Na clase devermello fixeron difraz de DIPLODOCUS, na clase de verde de TRICERATOPS, e na clase de azul de PARASAUROLOPHUS.
Ademais participamos nos mandados do Meco:
9-3-2023
Logo buscamos información de ónde se cre que vivían os dinos que fomos investigando ata agora. Como vivían en Panxea atopáronse fósiles en varios partes do laneta, pero pouco a pouco fomos colocando os dinos nun mapa grande en clase. Iremos completándoo a medida que vaiamos investigando máis dinos.
11-3-2023

CLASE de AZUL
Na clase de azul polo Día da Muller coñecemos a Mary Anning cun conto na PDI para coñecer a súa historia, vimos uns vídeos e imaxes en google.
Logo falamos de como a súa historia e a de moitas outras mulleres levou á conmemoración do día da muller a través da reflexión e o visionado dun vídeo explicativo.
Ademais para a Semana da Prensa traballamos con xornais lendo os nosmes de varios deles, vendo que se dividen en seccións segundo o tema do que falan, elementos básicos (imaxes, pés de foto, titulares, texto da noticia...), diferencias entre xornais (a cor, branco e negro...), e lemos algunhas partes.
Noutra ocasión empregamos xornais para cazar letras, titulares, fotos, pés de foto...
Tamén elaboramos a nova da semana sobre as conmemoracións que tivemos e sobre as que traballamos na aula.
19-3-2023
Partindo do Día da Muller, no que colecimos a Mary Anning, continuamos investigando sobre a que é considerada a nai da paleontoloxía.
Logo investigamos en internet. Soubemos que Mary creceu cos seus pais e súa nai en Lyme Regis, situado en Inglaterra, na coñecida hoxe como a costa xurásica pola gran cantidade de restos fósiles desta etapa.
Mary traballou na busca de fósiles coa súa familia dende pequena e conseguiu grandes logros que abriron o coñecemento sobre a era dos dinosaurios.
Adicábase a venda de fósiles, algo do que se aproveitaron moitos científicos da época que se otorgaban a si mesmos os logors desta traballadora.
Descubrimos que unha das cousas que vendía eran fósiles de AMONITE, un animal que viviu no mar por todo o mundo e do que aínda hoxe atopmos restos de forma común. Por sorte puidemos observalos en clase.


Seguiron chegando materiais que empregamos nas investigacións e para xogar no recanto do proxecto!
24-3-2023
Para a actividade os nenos e nenas da clase deseñaron
a historia, personaxes... Fixérono en pequeno grupo e logo chegando a acordos.Deseñaron ós protagonistas e elementos básicos dos escenarios con cartulinas e rotus de cores que logo cortaron.
Logo fixeron a representación con teatro de sombras en pequenos grupos diante dos compis e foi estupendo!
Esta semana celebramos o DÍA DA POESÍA con dinos!
Para iso escoitamos algunhas, examinamos cancións xestuais e as súas rimas, un conto coñecido rimado... E por fin en grupo foron buscando rimas e compoñendo unha poesía moi simpática. Aquí tedes o resultado!

Aquí podedes ver como un grupo de compis recrearon un museo de dinos.
Decubrimos moitas cousas interesantes deste animal. Como que é acuático pero podía saír da auga, que era carnívoro comendo peixes e réptiles pequenos, que os había de moitos tipos e tamaños ...
Investigaron nos libros e en internet en artigos, imaxes e vídeos.
Nestes días seguiron chegando materiais!
30-3-2023
Escollendo os sobres para cada grupo e comezamos a aventura!

Aquí vos deixamos unhas imaxes da experiencia.
Grupo A: coas mestras Tamara e Uxía.
Grupo C: coas mestras Melani e María.
Buscando pistas por todo o colexio
Todo el equipo con su tesoro
Imaxes dos nenos e nenas de cada clase co tesouro que atoparon!
CLASE DE VERMELLO
CLASE DE VERDE
CLASE DE AZUL
31-3-2023

Decubrimos que eran unhas formas cilíndricas fosolizadas, que resultaron ser feces de dinosaurio!
Grazas a eles descubriron que comían e como vivían!
24-4-2023
Volvemos das vacacións repasando máis a fondo detalles sobre os dinos e outros seres vivos. Nesta ocasión centrámonos na alimentación, e como esta se reflexa nas características do seu corpo para atacar, no caso dos carnívoros, e defenderse, no caso dos herbívoros.
Ademais tivemos a sorte de que unha nai se animara vir presentar un dino novo a clase!

12-5-2023


Engadíndoo ó dossier de dinos...
Tamén tivemos actividades especiais!
Mónica e Adriana contaron un conto moi chulo en busca dun dino, amosárono e deixaron un detalliño de recordo.
24-5-2023
Neste

Deixamos un vídeo resumo da experiencia. (Recordade seleccionar a calidade adecuada na rodiña).
28-5-2023
Logo da visita profundizamos nalgúns dos dinos relacionados coas aves que coñecemos, como o PTERODAUSTRO que é moi semellante ó FLAMENCO.
Rematamos a semana coa visita especial dos pais de ADAM. Así, o noso compi contounos un conto de animais coa axuda dos seus pais. Logo enlazámolo co proxecto achegándonos á relación das aves que saían no conto e que víramos na nosa visita a AVIFAUNA.
20-6-2023
Para facelo, primeiro estivemos investigando nos libros que aportastes as familias.
Logo buscamos en internet. Recollemos en papel.
Despois fixemos unha lámina de acuarelas, rotus, témperas, purpurina, algodón e unha pegatinas de dinos que escolleron eles mesmos

21-6-2023
Rematando o curso e o noso proxecto de dinos leváronse a cabo varias actividades especiais para acabar por todo o alto!
Comezamos cunha sesión de cine vendo Ice Age 3, na que saen unha pila de dinos coñecidos!

Ningún comentario:
Publicar un comentario
Deixanos aquí os teus comentarios!