A primeira semana de outubro estivemos traballando cos nosos sentidos.
O día que fomos de ruta polo cole trouxemos follas, castañas e landras para nos seguintes días investigar co noso propio corpo. Para iso, empregamos as mans, os ollos, o oído e o olfato e empezamos a descubrir...
Hai un sentido que non poidemos comprobar, é o GUSTO. É unha tarefa para a casa, hai que probar as castañas para saber a que saben e seguir indagando.
CONCLUSIÓNS do noso estudio (mediante o dado dos sentidos os nenos e nenas ian tirando e cada un ou unha empregaba o sentido que o dado lle mandaba):
OLFATO: As follas olen a mel e a bosque, as castañas a castañas e as landras a terra.
TACTO: As castañas e as landras son duras e as follas moi blandiñas, como o papel.
VISTA: As follas son verdes, marróns, vermellas, pequenas ou grandes e son bonitas. As landras teñen pinchos. As castañas son pequenas, grandes ou gordechas.
OÍDO: As follas o movelas sonan a rás. As castañas e as landras a nada.
Na nosa cara temos 4 dos 5 sentidos. Empezamos localizándoos en nós mesmos.
O TACTO.
CONCLUSIÓNS:
QUE VEXO: o ceo, o sol, as nubes, as árbores, o chan.
QUE ESCOITO: paxariños, nenos falando, o vento coas follas.
QUE ULO: o cheiro que nos vén do comedor.
QUE TOCO: o chan, a parede, as ventás, as follas.
QUE NON QUERO SABOREAR: a basura. Non a saboreamos pero si a ulimos.
TALLER PARA DESCUBRIR DIFERENTES SONS (MARTES 9 DE NOVEMBRO)
No ordenador soaron 3 sons diferentes, o primeiro foi un canto dun paxariño, o segundo a choiva e o terceiro música que saía dun radio. Acertaron todos á primeira estes sons, foron moi doados!!!!
Escribimos entre todos o son recoñecido e fixemos os debuxos de ditas audicións.
Xogamos o xogo do vexo vexo entre todos na aula. Despois cada un debuxou algo que lle gusta da clase e intentou escribir o que debuxou.
Aprendemos que somos capaces de facer un montón de cousas, solo temos que concentrarnos e pouco a pouco todo vai saíndo.
Os sentidos empregámolos todos os días no que facemos. Descubrimos as letras pequenas do noso nome. Debemos empregar moi ben o sentido da vista para fixarnos moito. Ademais de moita paciencia, porque non vai saír a primeira. Pouco a pouco conseguirémolo!!!!!
Hai que ter moita vista para que non nos caiga a torre de números. Traballamos a recta numérica do 1 ó 10 e a descomposición de números ata o 6!! ao principio costou manter a torre en pé pero foi moi diver!!!!
TALLER DO GUSTO (LUNS 15 NOVEMBRO)
Saboreamos a merenda do luns, o plátano é doce ou salgado?Probamos o sal para descubrir que sabor ten.
E o limón?. O mércores exprimimos uns limóns e houbo opinións para todos os gustos sobre o seu sabor. Para uns rico e para outros ácido.
A profe sempre se despide de nós cun bico de sabores. A que sabe o bico de sabores da profe? Cada un debuxou o sabor do bico e intentou escribilo.
Rematamos a semana co magosto. E a castaña é doce, salgada ou ácida?
.
TALLER DO OLFATO (MARTES 23 NOVEMBRO)
Tapamos os ollos e traballamos co olor para descubrir o que se escondía entre as nosas mans. Olfateamos en primeiro lugar vinagre, de 2º café e en último lugar, colonia.
TALLER DO TACTO (XOVES 2 DECEMBRO)
Comezamos descubrindo como son as nosas mans. A dereita e a esquerda.
As nosas mans queren saber. Mediante o tacto descubrimos que hai na caixa.Debuxamos o que tocamos e intentamos escribir os seus nomes. Parabéns equipo, estámolo intentando e está saíndo moi ben.
Mediante unha canción coñecemos como se chaman os nosos dedos.
Coas nosas mans tamén podemos xogar a descompoñer números. Neste caso o 2 e o 3.
Coñecemos a Tomás mediante o seu conto: El libro negro de los colores. Este neno non pode ver as cores, dende a oscuridade dos seus ollos invítanos a descubrir as cores sen velas, ademais dos sabores, olores, sons e emocións.
Usamos as nosas mans para tocar e descubrir todo o que nos conta Tomás.
No libro aparécenos o abecedario en braille. Cada neno/a buscou a inicial do seu nome para colocar os puntos, así Tomás xa pode saber por que letra comeza o noso nome.
Tamén pintamos algúns dos exemplos que Tomás nos poñía do libro, como imaxinaba el as cores do seu entorno.
Á volta da ponte seguimos traballando a lateralidade mediante o xogo do twiester. Diferenciamos a dereita e a esquerda a través das nosas mans e pés. Pasámolo moi ben.
Estamos rematando o trimestre, polo que estamos preparando as portadas e a bolsa para gardar todo o que traballamos estes meses.
GRAFISMOS QUE SAEN DOS NOSOS DEDOS.
Picamos unha man de gomaeva e despois dos nosos dedos saen raias e en cada oco facemos diferentes trazos.
Quedaron chulis, chulis.
Coas nosas mans seguimos descompoñendo os números. Nesta ocasión o 4, o 5, o 6 e o 7.
Ningún comentario:
Publicar un comentario
Deixanos aquí os teus comentarios!