martes, 2 de xuño de 2020

EU QUEDO NA CASA II


Xoves 4 de xuño
Lembramos que todas as actividades, ou propostas publicadas neste blog son para realizar de xeito VOLUNTARIO, para reforzar, repasar e son recursos para que as familias teñades de exemplo para poder levar a cabo nesta cuarentena sempre adaptándoas cada un as súas circunstancias e materiaís que teñades na casa.
Propoñémosvos cunha huevera, que poñan a serie numérica e despois con tapóns, botóns practiquen a contar metendo tantos como o número manda.

Deixámosvos algunha ficha:
3 anos:





4anos:


5anos:







Mércores 3 de xuño

Lembramos que todas as actividades, ou propostas publicadas neste blog son para realizar de xeito VOLUNTARIO, para reforzar, repasar e son recursos para que as familias teñades de exemplo para poder levar a cabo nesta cuarentena sempre adaptándoas cada un as súas circunstancias e materiaís que teñades na casa.

Como proposta para hoxe, vamos a traballar coas letras, escribimos nunha folla letras para os nenos/as de tres e catro anos en maiúsculas e os de cinco anos poden ser das dúas en maiúsculas e minúsculas


Os de tres e catro anos xogan a buscar as letras que lles digades e os de cinco anos poden facer parellas por cores de maiscúlas e minúsculas:



Deixámosvos algunha ficha
4anos






5anos










Luns 1 xuño

Lembramos que todas as actividades, ou propostas publicadas neste blog son para realizar de xeito VOLUNTARIO, para reforzar, repasar e son recursos para que as familias teñades de exemplo para poder levar a cabo nesta cuarentena sempre adaptándoas cada un as súas circunstancias e materiaís que teñades na casa.

Este conto gústalles moito aos nenos/as




Hoxe propoñémos a seguinte actividade:



A ver que monstruo vós sae!!



Música


SÉTIMO RETO DE MÚSICA


Ola nenas/os:
 Dende a aula de música tamén imos a realizar actividades durante este tempo de confinamento que ogallá non dure demasiado.
 A miña idea é a seguinte: Cada semana proporei un reto relacionado coa educación musical. Esta actividade vai dirixida tanto ao alumnado de Educación Infantil como ao de Educación Primaria. Este reto teredes para realizalo unha semana exacta.
 SÉTIMO RETO (DO 29/05 AO 05/06 DO 2020):
 TRABALINGUAS MUSICAL O voso traballo neste reto consistirá en dicir un trabalinguas a dúas velocidades. A primeira vez, debedes lelo de maneira pausada, cunha velocidade normal. A segunda vez farédelo o máis rápido posible que poidades. Para facer este reto haberá dous trabalinguas: un para Educación Infantil e outro para Educación Primaria. Serán os seguintes:
 Educación Infantil“ O VIOLÍN SOARÁ, A GUITARRA SOARÁ, O PIANO SOARÁ E SOARÁ, PORQUE TODOS NA FESTA MOI LEDOS ESTARÁN”
Educación Primaria“ A TROMPETA ESTÁ ENTROMPETADA, QUEN A DESENTROMPETARÁ? O DESENTROMPETADOR QUE A DESENTROMPETE, BO DESENTROMPETADOR SERÁ”
 Cando o teñades feito, debedes enviar un arquivo de vídeo ao seguinte enderezo de correo electrónico: musicacospeito@gmail.com
No caso de que o vídeo ocupe demasiado espazo ou non colla no devandito enderezo empregade We Transferpara mandar o arquivo.
 Sen máis e esperando que todas/os esteñades ben agardo polas vosas creacións.
 Un saúdo. Miguel Ogaza Rodríguez.


Venres 29 de maio


Lembramos que todas as actividades, ou propostas publicadas neste blog son para realizar de xeito VOLUNTARIO, para reforzar, repasar e son recursos para que as familias teñades de exemplo para poder levar a cabo nesta cuarentena sempre adaptándoas cada un as súas circunstancias e materiaís que teñades na casa.

Hoxe propoñémosvos esta actividade, podedes elexir xuntos as palabras que maís lles gusten, os nomes dos amigos, os seus personaxes favoritos e despoís marcades as cores en que ten que facer cada letra, os nenos/as de cinco anos poden facelo en minúculas.

Deixámosvos un exemplo:

Primeiro elexide as palabras:

Despoís marcar as cores de cada letra:


E finalmente a traballar:



Xoves 28 de maio

Lembramos que todas as actividades, ou propostas publicadas neste blog son para realizar de xeito VOLUNTARIO, para reforzar, repasar e son recursos para que as familias teñades de exemplo para poder levar a cabo nesta cuarentena sempre adaptándoas cada un as súas circunstancias e materiaís que teñades na casa.


A simetría consiste nunha imaxen o figura que vese igual a súa forma orixinal despoís de ser volteada o xirada. Polo tanto a simetría transforma unha figura noutra igual, aunque en sentido inverso.
O eixe de simetría é unha línea que divide o debuxo en dúas partes idénticas, a línea pode ser vertical, horizontal o diagonal.

Para traballar todo esto a nosa proposta é, primeiro dobrar un papel e recortar pola linea marcada para que se den conta que as dúas partes son iguais ao abrilo.



Despois poden facer estas figuras que lles son maís coñecidas:








Despois xa están preparados para debuxar a metade destas formas que faltan:

Cinco anos:


Catro anos:


Tres anos:



Tamén deixámosvos algunha ficha interactiva



Mércores 27 de maio


Deixámosvos un conto, narrado pola mestra Melani:



Agora como actividade propoñémosvos que a partir dunha mancha dada nun folio, facer un debuxo e convertila nalgo.

Agardamos ver os vosos debuxos!!



Martes 26 de maio


Lembramos que todas as actividades, ou propostas publicadas neste blog son para realizar de xeito VOLUNTARIO, para reforzar, repasar e son recursos para que as familias teñades de exemplo para poder levar a cabo nesta cuarentena sempre adaptándoas cada un as súas circunstancias e materiaís que teñades na casa.

Hoxe propoñémosvos:
A técnica do mosaio e case tan antigua como o home, consiste en realizar un debuxo, xa sexa geométrico o figurativo con pequenos trozos de papeis.
Os nenos/as recortaran en trozos papeis de cores, e despois  nun folio o cartulina os pegarán.
O motivo para facer o mosaico pode ser calquera cousa: debuxos, a letra inicial do nome, formas xeométricas...todo o que se vos ocurra.

Algún exemplo:












Luns 25 de maio



Lembramos que todas as actividades, ou propostas publicadas neste blog son para realizar de xeito VOLUNTARIO, para reforzar, repasar e son recursos para que as familias teñades de exemplo para poder levar a cabo nesta cuarentena sempre adaptándoas cada un as súas circunstancias e materiaís que teñades na casa.

A nosa proposta de hoxe:

Seguro que todos/as tedes na casa palillos, así que poñede a funcionar a vosa creatividade e a ver que sae, podedes xogar coas formas, cos numeros...






Deixámosvos para repasar algunha ficha de formas geométricas e tamén nas fichas interactivas:

Tres anos:



Cuatro anos:


Cinco anos:







Música


SEXTO RETO DE MÚSICA

Ola nenas/os:
Dende a aula de música tamén imos a realizar actividades durante este tempo de confinamento que ogallá non dure demasiado.
A miña idea é a seguinte: Cada semana proporei un reto relacionado coa educación musical. Esta actividade vai dirixida tanto ao alumnado de Educación Infantil como ao de Educación Primaria. Este reto teredes para realizalo unha semana exacta.
SEXTO RETO (DO 22/05 AO 29/05 DO 2020):
TOCA CANTAR O voso traballo neste reto consistirá en escoller a canción que máis vos guste. Podedes poñela nun ordenador ou nun teléfono con volume baixo e a continuación cantala en voz alta. Para facer esta actividade debedes gravar un vídeo que non exceda dun minuto de duración. En canto o teñades, mandádelo ao seguinte enderezo : musicacospeito@gmail.com 
No caso de que o vídeo ocupe demasiado espazo ou non colla no devandito enderezo empregade We Transfer para mandar o arquivo.

Sen máis e esperando que todas/os esteñades ben agardo polas vosas creacións.

Un saúdo. Miguel Ogaza Rodríguez.


Venres 22 de maio

Hoxe deixámosvos un conto dun personaxe que penso que case todos coñecedes!!! 




Como sabemos que vos gustan as fichas interactivas deixamósvos novas sobre o conto.

O Curruncho da Orientadora

ESTIMULACIÓN DA LINGUAXE ORAL NA ETAPA DE EDUCACIÓN INFANTIL: PARTE 2


Definición de razonamiento verbal - Qué es, Significado y Concepto
O desenvolvemento da linguaxe oral na etapa de Educación Infantil ten máxima importancia, posto que é o instrumento que permitirá aos nenos/as realizar unha aprendizaxe escolar satisfactoria, sobre o que se fundamentarán todos os coñecementos posteriores.

Dende un punto de vista social, a linguaxe permite a comunicación entre as persoas de forma que se convirte nun instrumento útil de socialización, á vez que serve para satisfacer as necesidades básicas, para expresar sentimentos, para regular o comportamento dos demais, etc. Esta é, quizais, a función máis evidente e a que, polo tanto, guía a maioría de actividades que se preparan na escola.

Pero non podemos esquecer que, dende un punto de vista individual, a linguaxe oral é un instrumento de codificación do pensamento. Permite organizalo e axuda á reflexión e a conceptualización. O exercicio desta función ten enormes repercusións no desenvolvemento cognitivo do individuo, posto que fai progresar as capacidades mentais superiores involucradas nos procesos de aprendizaxe como son a abstracción, a capacidade de análise e síntese e a capacidade para representar a persoas.

“A linguaxe ten a finalidade de dar forma ó pensamento, de preparalo para a actividade intelectual, á vez que indica a natureza social da actividade intelectual do home, feito que distingue radicalmente o animal”.

Dito isto, deixo unha selección de vídeos de Eugenia Romero sobre “verdadeiro e falso” para traballar con nenos de 3 a 4 anos a comprensión oral de frases, ampliación de vocabulario e razoamento verbal.

Xogamos a verdadeiro ou falso: Parte 1



Xogamos a verdadeiro ou falso: Parte 2


Xogamos a verdadeiro ou falso: Parte 3








Disfrutade do bo tempo e boa finde semana!!!




O MURO INTERACTIVO ESTÁ CHEO E TARDA MOITO EN CARGAR, ASÍ QUE ESTREAMOS NOVO MURO!!!

Xoves 21 de maio


Lembramos que todas as actividades, ou propostas publicadas neste blog son para realizar de xeito VOLUNTARIO, para reforzar, repasar e son recursos para que as familias teñades de exemplo para poder levar a cabo nesta cuarentena sempre adaptándoas cada un as súas circunstancias e materiaís que teñades na casa.


A nosa proposta de hoxe será debuxar,  deixámosvos uns modelos para seguindo a serie númerica o final salga un animal, a ver que sae!!!!















Mércores 20 de maio

Lembramos que todas as actividades, ou propostas publicadas neste blog son para realizar de xeito VOLUNTARIO, para reforzar, repasar e son recursos para que as familias teñades de exemplo para poder levar a cabo nesta cuarentena sempre adaptándoas cada un as súas circunstancias e materiaís que teñades na casa.



Esta semana comezou co arco da vella e continuamos!!! Propoñémosvos facer o arco da vella tendo en conta os números.

Primerio facemos as nubes e poñemos os números seguindo a serie numérica:



e así ata rematar



Deixámósvos algunha ficha tamén:

Tres anos:












Catro anos:





Cinco anos:




Deixámosvos un exemplo de como podeis facer sumas, a practicar!



Aquí tedes algunha maís:











Martes 19 de maio

Lembramos que todas as actividades, ou propostas publicadas neste blog son para realizar de xeito VOLUNTARIO, para reforzar, repasar e son recursos para que as familias teñades de exemplo para poder levar a cabo nesta cuarentena sempre adaptándoas cada un as súas circunstancias e materiaís que teñades na casa.

Onte pola tarde o ceo amosounos  un fenómeno metereolóxico maravilloso




É un HALO, o nome ven dunha familia de fenómenos ópticos producidos pola luz que interactúa cos cristais de xeo suspendidos na atmósfera. Os halos poden ter moitas formas, que van dende aneis de cores ou brancos ata arcos e manchas no ceo.

Xa que se podía ver aneis de cores como os do arco da vella, hoxe propoñémosvos este experimento

 Fixádevos ben como tedes que facer



Aquí o explica a Mestra Elena





Mentras esperades a ver que sucede neste experimento, deisámosvos outro moi sinxelo, necesitades auga, un cd e unha lanterna.

Collemos un recipiente e botámoslle unha pouca de auga, mergullamos o cd... e cunha lanterna miramos a ver que sucede.

Queremos ver os vosos experimentos!!!



Luns 18 de maio


QUINTO RETO DE MÚSICA


Ola nenas/os:

Dende a aula de música tamén imos a realizar actividades durante este tempo de confinamento que ogallá non dure demasiado.

A miña idea é a seguinte: Cada semana proporei un reto relacionado coa educación musical. Esta actividade vai dirixida tanto ao alumnado de Educación Infantil como ao de Educación Primaria. Este reto teredes para realizalo unha semana exacta.

QUINTO RETO (DO 15/05 AO 22/05 DO 2020):

PALABRAS MUSICAIS O voso traballo neste reto consistirá en escoller unha palabra relacionada coa música (pode ser un sentimento que vos esperte a música, un estilo, unha figura musical, un instrumento, unha agrupación... en definitiva o que se vos ocorra). A única condición é que esteña relacionado coa propia música.

Unha vez escollida a palabra deberedes escribila como queirades e intentar ilustrala nun folio ou nunha cartolina pequena. Lembrade que cando rematedes tedes que facer unha fotografía e posteriormente enviala a: musicacospeito@gmail.com


Sen máis e esperando que todas/os esteñades ben agardo polas vosas creacións.

Un saúdo. Miguel Ogaza Rodríguez.









Hoxe 15 de maio conmemórase o "DÍA DA FAMILIA" tan importante nestas datas para facer mellores os nosos días, din "QUE O AMOR FAI A UNHA FAMILIA", aquí deixámosvos alguns tipos de familia, a ver se atopades a vosa.




Hoxe a nosa proposta é para facer en familia

IOGA EN FAMILIA
Obxectivos:
-Desenvolver os músculos motores.
-Favorecer o estiramento de todo o noso corpo.
-Mellorar a flexibilidade das articulacións.
-Aumentar a axilidade física.
-Tomar conciencia do seu propio corpo.
-Mellorar o desenvolvemento da atención, a concentración, a memoria e a imaxinación.
-Disminuir o estrés.
-Promover a calma e a relaxación.
-Desenvolver os sentidos.
-Proporcionar estabilidade emocional.

A actividade que  propoñemos para o día da familia é facer os exercicios de ioga que marca este ou calquera outro conto infantil entre todos vós. 
Se facedes o primeiro exercicio deste conto podedes fabricar distintos barquiños de papel con  materiais de distintas cores para que nos quede chuli...
Queremos facer un collage denominado IOGA EN FAMILIA    coas fotos ou vídeos que nos mandedes realizando esta actividade. 
Pensamos que o podedes pasar moi ben facendo ioga todos e todas xuntos. 
Ánimo e esperamos as vosas aportacións

O conto "RESPIRA" pola mestra Rocio:




Tamén deixámosvos este xogo de posturas de ioga, queremos vervos, así que animádevos













Xoves 14 de maio

Lembramos que todas as actividades, ou propostas publicadas neste blog son para realizar de xeito VOLUNTARIO, para reforzar, repasar e son recursos para que as familias teñades de exemplo para poder levar a cabo nesta cuarentena sempre adaptándoas cada un as súas circunstancias e materiais que teñades na casa.

Hoxe propoñemos facer, un acróstico, que é unha composición feitas cas letras iniciais de cada palabra, son lidas en sentido vertical, vámolos facer cos nosos nomes.

Animádevos e queremos velos





Deixámosvos unhas fichas:

3anos:








4anos:








anos:












Mércores 13 de maio

Unha canción para todos/as os/as neno/as, GRACIAS GERMÁN DÍAZ




https://www.facebook.com/1236774953/posts/10216344109295469/?d=n



Achégase o día das Letra Galegas, este ano o homenaxeado é Ricardo Carvahlo Calero








Premendo neste enlace atoparedes o conto

https://1drv.ms/b/s!AsmSklbYFhr7uSAu7yBYN8tN6gkS


Premendo neste enlace atoparedes o conto e a canción dunha das obras deste autor "As pitas baixo a choiva"


http://aspitas.gal/





E algo para traballar







Se queredes seguir investigando máis cousas sobre o autor homenaxeado deixámosvos o enlace do blog da  biblioteca onde atoparedes moita información e xogos, o primeiro pódeno facer os nenos/as de infantil.






Martes 12 de maio

Imos facer quebracabezas, necesitaremos os seguintes materiais:

Lembramos que todas as actividades, ou propostas publicadas neste blog son para realizar de xeito VOLUNTARIO, para reforzar, repasar e son recursos para que as familias teñades de exemplo para poder levar a cabo nesta cuarentena sempre adaptándoas cada un as súas circunstancias e materiais que teñades na casa.

O primeiro que temos que facer é buscar recortes de fotos de revistas, de xornais... pero tamén podemos empregar os nosos debuxos.

- tesoiras

- pegamento

- folios ou cartolinas






Agora temos que recortar as pezas pero non poden ser moi pequenas porque senón vai ser moi complicado facer o quebracabezas. Canto máis pequenos sexamos menos pezas, sempre en función da nosa idade:




Agora xa podemos facer os noso puzzle:




Podemos pegar o noso quebracabezas en folios ou cartolinas ou tamén os podemos gardar nunha caixiña para facelos tantas veces como queiramos.

A ver como vos quedan!!

Ningún comentario:

Publicar un comentario

Deixanos aquí os teus comentarios!