A VOLTA AO MUNDO

A VOLTA AO MUNDO 2020/2021


                                                             27-02-2021
Rematamos coa India e viaxamos á CHINA!!! 
En 3 anos acompañamos ós compis de 4 e 5 na súa viaxe á China e fixémolo comezando o 12 de febreiro con motivo da celebración do ano novo chino!!!!
Para isto estivemos vendo os lumes de artificio que tiran por esta celebración e outros vídeos das súas celebracións para ese día!!!


Continuamos descubrindo que en China, cada ano correspóndese cun dos 12 animais tradicionais en China e este ano 2021 relaciónase co ano do BOI ou BÚFALO!!



Logo achegámonos a roda dos animais para comprobar o ano no que naceron os nenos e nenas da clase e descubrimos que naceron no ano do GALO!!!!

Esta semana estivemos vendo os materiais que nos aportou DANIELA e a súa familia! Imos a ir investigándoos pouco a pouco para poder ir parando en cada cousiña.
Comezamos vendo un par de vídeos moi chulis!
O primeiro era unha canción moi simpática que nos encantou!!

O segundo era un vídeo para achegarno a CHINA xenial!!!
Observamos un par de imaxes con iconas de CHINA que nos mandou e comentamos algunhas da cousas que xa íamos coñecendo e as que aínda non e que teremos que investigar nas próximas semanas.
Os OSOS PANDA son unha das primeiras cousas das que falamos na clase sobre China e que nos encantou.
Os farolillos chinos, o mapa de CHINA, e os DRAGÓNS son cousas que investigamos estos días e como vedes quedan unha chea de cousas por ver!!!

Dos osiños panda vimos uns traballiños que trouxeron ENZO e IZAN e que nos encantaron. ENZO e IZAN contaron que os OSOS estabas comendo unhas "herbas" que  descubrimos que se chaman BAMBÚ.
Logo buscamos vídeos de pandas para coñecelos un pouco máis. Son moi chulos e o que nos abraiou foi cómo se moven e cómo se comportan con persoas que os coidan. Tamén nos gustou ver como fan para codalos e liberalos cando están preparados.
Deixamos un par dos vídeos que nos gustaron sobre eles.



A raíz do que vimos dos osos panda e de CHINA comezamos a ver unha peli que transcorre na CHINA, na que sae un OSO PANDA e na que aparecen moitas cousas que imos a ir investrigando. Xa imaxinaredes que é KUNG FU PANDA!!! E iremos véndoa a cachiños.
Aproveitamos para comezar as investigacións sobre algúns dos ANIMAIS protagonistas chinos: MANTIS, MONO DOURADO, TIGRESA,PANDA, GRULLA, VÍVORA e PANDA ROJO.

Tamén buscamos un vídeo sobre KUNG FU e deixamos o que máis nos sorprendeu!

Seguiremos investigando sobre a peli e o KUNG FU  a próxima semana!

Daniela tamén nos falou dos dragóns en China : "O dragón é un símbolo de forza e fortuna en China. Representase como unha serpe de catro patas, orellas de touro, cornos de boi e escamas."
Amosounos unha manualidade de DRAGÓN xenial que eleborou na casa.

Así continuamos investigando sobre os dragóns.
Lemos que coas celebracións do ano novo chinés e comezan as celabracións da primavera e que neste tempo fan a DANZA DO DRAGÓN polo que investigamos un pouco máis!!
Comezamos buscando esta danza para ver de qué se trataba e abraiámonos cos saltos e co real que parecía!!! 



Logo investigamos sobre de onde viña o da danza do dragón e descubrimos a lenda do DRAGÓN  NIAN:


"Antigamente China adoitaba rezar por unha colleita abundante e, ademais, durante o ano novo tamén se facía todo o posible para afastar a NIAN, un DRAGÓN que aparecía nas aldeas e se alimentaba de gando ou nenos pequenos. Só se podería afastar facendo moito ruído e manexando obxectos vermellos.
Para falar de como se celebra o Aninovo chinés, hai que falar de ruído, pólvora, foguetes e ceos cheos de cor. Lembra que tes que expulsar ao malvado dragón Nian e que para iso o ruído é moi importante".

Deixamos un par de vídeos que vimos na clase para saber máis das celebracióóns de ano novo.

Comezamos tamén a decorar uns DRAGÓNS xeniais!!!

Continuamos con información de DAVID sobre CHINA que nos explicu que a imaxe primeira era CHINA e a súa bandeira que é vermella e cons estrelas amarelas. Dixo que era moi grande! 

ENZO traballou duro e amosounos a BANDEIRA feita por el mesmo e coas letras de cores, quedoulle xenial e amosounos con detalle cómo era, contamos as estrelas e recordamos ben as cores e démonos conta unha vez máis do importante destas dúas cores na CHINA.

IZAN amosounos tamén a súa BANTEIRA e explicou como a decorara. Tamén quedou moi chula!!!

Vistas as súas bandeiras decidimos visitar CHINA varias veces en GOOGLE MAPS investigando cómo son as súas rúas, xentes e paisaxes e encantounos! Polo que de vez en cando visitámola!

Visitada unha e outra vez rematamos a semana buscándoa nun mapa e decorand a súa bandeira con témperas.
Son uns artistas e está claro que estiberon moi moi atentos!!!!



A próxima semana máis!!! Grazas por seguir colaborando!!!

En catro anos comezamos a semana cunha foto de Adán na que nos amosaba unha bandeira, un gorro e un oso panda comendo bambú, fixemos as nosas investigacións e descubrimos que a bandeira era de China, que se atopaba no continente Asiático moi cerca da India e viaxamos a ese país e mais concretamente a HONG KONG.



 

A familia de Beatriz mandounos  unha presentación que nos explicou na clase, agora temos que seguir investigando na aula pouco a pouco as cousas das que nos falou.

Xiana fixo un DEN- DEN DAIKO é un tambor do que penduran dúas cordas e ao facelo xirar sona,
é un xoguete de percusión moi usado polos/as nenas na China.

 




En cinco anos comezamos cun vídeo de JOEL onde aparecen moitas curiosidades da China

 





ALBA nos explicou no seu vídeo algunhas das tradicións da China como é comer arroz con palillos, a
súa muralla, o zodíaco  e a súa forma de vestir


Tamén nos falou dos Dragóns e investigando vimos que era unha tradición a DANZA DOS DRAGÓNS,vimos uns vídeo de como eran e despois fixemos o noso.






ANTIA nos contou como era a bandeira de este país, onde estba no mapa e a súa gran muralla


Deixámosvos un vídeo da historia da bandera China e o seu significado:


E o seu Himno




Despois de facer a bandeira tamén viaxamos ata HONG KONG










En 4 e 5 anos continuamos a nosa viaxe, e dende Exipto viaxamos aún novo continente, repasamos os que xa coñecemos e por onde xa viaxamos

CANCIÓN DOS CONTINENTES


E chegamos o continente Asiático e a cidade de AGRA na INDIA onde aprenderemos moitas cousas novas deste país, comezamos buscando a súa Bandeira, que se chama TIRANGA porque ten tres cores: laranxa, branco e verde que significan o laranxa valentia, o branco pureza e o verde representa as plantas  da India e no medio a roda da xusticia.

E así o fixemos



Esta cidade como as que xa vimos ten un río moi importante 


Tamén vimos este vídeo no que apareceron moitas cousas interesantes que iremos traballando día a día



 En 4º de infantil, 3 anos, comezamos a nosa aventura na INDIA para acompañar os compis que están coa VOLTA Ó MUNDO. Nós, como este mes conmemoramos o DÍA DA PAZ, estamos iniciándonos no IOGA, unha práctica que se orixinou na India.

Segundo a súa cultura, para levar unha vida plena, hai que cubrir 3 necesidades: 
  1. Necesidade física: saúde e actividade.
  2. Necesidade psicolóxica: coñecemento e poder.
  3. Necesidade espiritual: felicidade e paz.
 Cando os tres están presentes, hai harmonía. O ioga ensina ó individuo a evolucionar a través do desenvolvemento da autodisciplina.
Para os nenos e nenas é unha actividade relaxante que mellora a postura, a concentración e a autoestima.

Na clase xa o temos practicado en ocasións, e sempre nos gustou moito. Hoxe imos deixarvos algunhas das posturas que estamos aprendendo esta semana.

A BOLBORETA


A SERPE/COBRA


A ÁRBORE


Dende a casa xa comezamos a recibir cousiñas e na clase investigamos sobre todo o que nos enviaron e descubrimos unha chea de cousas! 
XELDA explicounos a foto que nos mandou a súa familia e contounos que era un PO negro especial que se empregaba para pintar os ollos. Limos o correo que nos mandaron e descubrimos que este PO se chama KAHAL na INDIA. Tamén nos explican que "no antigo Oriente elabórase con antimonio finamente pulverizado, aínda que tamén se podía empregar incienso e hollín, que se obtiña queimando cascas de améndoa."

    A familia de ENZO enviounos moita información sobre a INDIA que empregamos para investigar, e algunhas das cousas que máis nos chamaron a atención foron:
1. Como empregan as mans: dereita para comer e a esquerda nunca para dar regalos, como moito coas dúas ó tempo e que non poden tocar a comida e a bebida doutros.

2. O importante que é para eles a familia, a enorme cantidade de nenos e nenas que hai alí e a pobreza na que viven.
3. As comidas típicas para peques da INDIA e buscámolas para ver como son e imaxinamos como saberían 😋:
CUAJADA DE ARROZ


MANTEQUILLA CLARIFICADA


MALAI POLLO


CURRY DE VERDURAS


KHICHDI

DALIA

4. Cando nós movemos cara os lados a cabeza significa "NON" pero para eles "SI".
5. A vaca é un animal sagrado na India.


 IZAN  e a súa familia buscaron información que compartiron con nós e que IZAN explicou.
Buscaron información nos seus contos e descubriron:
-O seu saúdo xuntando as mans, pechando os ollos e inclinando a cabeza.



-Os nenos e nenas van ó cole apretujados na súa versión de bus de 3 rodas, un "RICKSHAW".



-Visten SARI  e  KURTA.


-Comezan co IOGA ós 8 anos.

-Teñen un festival chamado "DIWALI" con lumes artificiais, petardos e lámpadas de aceite nas entradas das casas. Durante esta festa ofrecen golosinas e regalos.



-Buscaron a India nun mapa e a súa bandeira.




-Experimentaron cheirando distintas especias Indias que tiñan na casa: CANELA (dalchini), CÚRCUMA (haldi), noz moscada (jaifal), curry (agram massala) e xenxibre (adrak).


-Descubriron que o ELEFANTE é un dos seus símbolos de protección, intelixencia e boa sorte e buscárono nos seus contos.


-Buscaron plantillas de MANDALAS e experimentaron con eles.
Cando buscamos estes son os que máis lles gustaron☺️




Pronto aprenderemos máis sobre eles.

Esta semana tamén lemos un conto escrito por un escritor de orixe indio chamado RUYARD KIPLING  e que transcorre na SELVA da INDIA e que todos coñecemos como O LIBRO DA SELVA. 


Fixámonos nos animais e nas vestimentas.  Traballamos valores como a amizade, o valor da familia e a educación para a paz ó tempo que traballando con distintas técnicas como a respiración como vía de relaxación ante un conflito ou situacións conflitiva. 
No conto chamounos moito a atención a nena do final que levaba un puntiño na fronte ó igual que cando buscamos imaxes do KAHAL do que nos falará XELDA. 

Tras investigar descubrimos que se chama BINDI e é unha decoración que levan nenos, nenas, homes e mulleres. 



Nós tamén o puxemos!

Seguiremos con máis cousiñas a próxima semana!




                                                              23-01-2021

Esta semana en 4º de infantil (3 anos) estivemos a aprender novas posturas de IOGA. 
A PONTE

O CAN E O GATO
A RA



Repasamos todo o visto a semana anterior  e continuamos coas nosas investigacións sobre os  MANDALAS.
Aprendemos que son círculos de enerxía que na INDIA cren que axudan a relaxarse, meditar e curar. Falamos de que na INDIA os cores e as formas que se empregan teñen un significado.
SIGNIFICADO DAS CORES:

SIGNIFICADO FORMAS:
Así, experimentamos facendo un collage libre de formas que estamos estudando. Está claro que son uns artistas!

Xogamos coas cores nun mandala sinxelo pintando con distintas cores de témperas  e con bastonciños.


Quedou estupendo!

Xogamos na mesa de luz con distintas formas, todo moi chulo!

Das casas seguimos recibindo e esta semana foi MARTÍN  e a súa familia os que colaboraron enviando un vídeo xenial que nos encantou na clase e nos deu pe a seguir aprendendo cousas da India. 

Aquí o deixamos para compartilo con vós!

Con el repasamos cousiñas que estamos aprendendo sobre a India  e descubrimos cousas novas. Investigamos sobre os círculos de po de arroz que menciona no vídeo e descubrimos que no sur do país fan o que chaman KOLAMS. Cada día fan limpan e mollan o chan e fan un deseño diferente empregando po de arroz, fariña ou flores de cores e polo que atopamos fano como ofrenda para os insectos como as formigas que mencionan no vídeo de MARTÍN para que non entren nas casas. Tamén o poñen como protección e como imán para a sorte e a prosperidade.
MARTÍN e os compis seleccionaron os que máis lles gustaron.
Na clase aproveitamos para experimentar con algo similar ó po que empregan facendo debuxos, formas, letras...

Deixamos un vídeo que atopamos na nosa búsqueda e no que se pode ver como o fan.
Do vídeo tamén nos interesou moito o ENCANTADOR DE COBRAS! Investigamos e vimos que empregan un dos instrumentos da India que nos ensinou o profe Miguel en clase de música, o PUNGI.

Aquí deixamos o vídeo que máis nos gustou dun encantador de cobras empregando o seu pungi.

O incienso é outro dos elementos que nos gustou e a profe Mélani deixounos unha barriña para poñer na clase e desfrutala!

Seguiremos investigando a próxima semana co que nos enviou DANIELA e o que nos chegou estos días!

En catro e cinco anos comezamos a semana co visionado dun vídeo que nos mandou JOEL





e un conto de NAIA da avoa Carmela e todas as cousas da súa maleta vermella





Despois de ver os vídeos investigamos como visten na India, as mulleres levan un vestido que se chama SARI e os homes unha camisa larga KURTA e DOTHI e algúns levan un turbante na cabeza.




BREIXO nos falou duns agasallos da India que trouxo a súa tía un pano e un bolso, démonos conta que gústanlles moito as cores.


Tamén descubrimos que as mulleres adornan as súas mans coa técnica MEHANDI son tatuaxes nas mans e nos pes como parte dun ritual para favorecer a felicidade, chamounos moito a atención e gustounos moito e fixemos os nosos propios tatuaxes.








Dímonos conta que levan tamén un lunar na frente como adorno algunhas mulleres e outras cun significado religioso para dar a entender que están casadas según a súa cor, chámase BINDI, e tamén probamos como nos quedaba como adorno.


En todos os vídeos que vemos saen animais que viven na India, un que nos chama a atención é cas vacas alí son moi importantes, así o conta LUIS que ata os coches paran para que elas pasen primeiro


para rematar fixemos un puzle de as vacas sagradas da India que son consideradas como sinal de vida, os hindús non comen carne e cada familia ten unha vaca lechera na casa como un membro máis da familia.





Nas  aulas de tres e catro anos esta semana comenzamos a facer IOGA unha tradicional disciplina fisica e mental que ten a súa orixe na INDIA



Outra das costumbres o ritos dos hindús son as normas para comer non usan garfo, culler o coitelo senon que usan a súa man dereita como unha culler sentados no chan, as normas de hixiene son moi estrictas, a alimentación ten como base o arroz e as especies, na aula de catro anos observamos as cores das especies da India como o curry, canela, curcuma...despois as ulimos


quiseron probalas



as súas caras xa nos dicen que unhas estaban mais ricas cas outras, e despois deixamos todo o que aprendimos recollido nunha ficha.








Para a semana que ven coñeceremos máis animais da India e as súas construcións!
                                                              13-02-2021

 Na aula de cinco anos traballaron as especies máis coñecidas da India, primeiro probáronas.



Despois pegáronas nas súas fichas


Os mandalas na India son uns diagramas concéntricos que teñen un significado ritual e espiritual usado polas relixións do país, sobre todo polo budismo.


A India é  un país único en canto a número de relixións , aínda que o budismo e a relixión predominante, e ao ano recibe millóns de peregrinos. 

DAMIÁN tróuxonos unha investigación de todos os deuses da India













AIALA nos enseñou que na súa casa ten moitas cousas da India, (BUDAS; ELFANTES e...

Tamén nos trouxo unhas imaxes de diferentes construcción da India e unha maqueta do TAJ MAJAL o monumento máis popular da India cuns xardíns e patios dunha gran beleza. O edificio fíxose na honra da esposa favorita dun emperador musulmán, e necesitaron 20.000 obreiros para facelo.



A maqueta de AIALA


Tróuxonos fotos doutros templos importantes



Outro dos edificios máis coñecidos da India e o "Palacio de los Vientos" con máis de 100 ventás



Na India queren moito aos elefantes porque axudan nos traballos e levan á xente dun lado  outro como taxis, e por iso gústalles decoralos e incluso organizan desfiles con eles.
Deixámosvos un vídeo:


ADÁN, HUGO, ANTIA E AIALA ensináronnos os seus elefantes






NAIA enviounos un video de Micky Mouse para compartir cos seus compañeiros


 


Antía na corentena caracterizouse como unha India e mandounos un saúdo

VIDEO DE ANTIA

LOIS  tróuxonos un mapa para situar onde está a India e a súa bandeira.


 
Esta semana, na clase de 3 anos, investigamos o documento que enviou a familia de DANIELA antes de que tiveramos que confinarnos e queremos mostrarvos as cousiñas que máis nos chamaron a atención.

Coñecemos o RÍO máis importante que percorre a India, o GANGES.

Falan hindi e inglés.
Xogan ó CRIQUET.
Coñecemos o TAJ MAHAL, un monumento situado en Agra.

Descubrimos os BINDI se chaman nos homes TILAK e nas mulleres BINDI.
Durmen en calquera parte

Os coidadores de ELEFANTES chámanse MAHOUT.

Tamén tivemos a oportunidade de continuar practicando IOGA con novas posturas!
-O CISNE


-O LEÓN


-O TRIÁNGULO


Tivemos contacto con algunhas das especias que máis empregan na India e dunhas gustounos o cheiro máis que outras...
Como sabedes tamén conmemoramos de forma tardía o día da PAZ polo que traballamos a GANDHI como símbolo de PAZ na INDIA e no mundo como precursor da NON VIOLENCIA, o que chaman AHIMSA. 

Así. vimos varios vídeos e colaboramos no mural da paz repasando algúnas das cousas máis importantes da India en cada letra: BANDEIRA, BINDI, MANDALAS, IOGA, ESPECIAS e o ELEFANTE.


Ademais co profe MIGUEL achegámonos a distintos instrumentos que empregan na INDIA:

-PUNGI
-TAWIL
-SITAR e TABLA

                                                             20-02-2021

LEO envíanos uns vídeos de dous amigos do seu pai da India, explícannos como sonan dous instrumentos  o sitar e o daf indio e ademais mándannos saúdos ao colexio de Cospeito, falan en inglés uns dos idiomas mais usados na India ademais do Hindi.

Subrata toca o sitar dende New Delhi

Subrata (PREMER)

Tao toca o Daf indio e envia o vídeo dende Kerala

Tao (PREMER)

Finalmente LEO explícanos como é de grande un sitar e outras cousas da India

Leo (PREMER)


No viaxe pola India atopámonos cun encantador de serpes



Tamén aproveitamos para facer algunha postura de ioga como o saúdo ao sol, o gato, o can , a serpe...gústanos moito





Xa estamos rematando a nosa viaxe pola India



e para rematar ZOE recolleu nun mural todas as cousas que aprendemos sobre a India




Na clase de tres anos rematamos coa INDIA entre investigacións e posturas de ioga!!!

Esta semana XOEL presentounos unha manualidade estupenda que fixo na casa coa sua irmá Sabela: un movil de ELEFANTES!!! Recortounos e decorounos xenial. 


Así que en clase voltamos sobre a figura dos elefantes na INDIA e e atopamos varios vídeos estupendos. No que puidemos ver os MAHOUT ou coidadores de elefantes dos que tamén trouxo información DANIELA e como os elefantes serven en ocasións de atracción turística e transporte. Logo vimos uns vídeos dos elefantes divertíndose!

Esta semana tamén aprendemos dúas novas posturas, aínda que unha delas é moi difícil!!!
-O LIBRO

-A VELA:


Logo, para rematar e xa que xa coñecemos unha chea de posturas estivemos inventanto posturas novas!!!
Aquí vos deixamos as que se lles ocorreron cos nomes que lles puxeron!!!










Despois do parón estamos voltando as nosas rutinas e tamén ao noso proxecto da VOLTA AO MUNDO seguimos en EXIPTO recordando cales eran as súas construccións (as mais importantes as pirámides, pero tamén esfinxes, obeliscos e templos) a importancia do seu río NILO que atravesa todo EXIPTO e no que viaxaban as FALUCAS transportando alimentos, pedras, animais...as persoas que vivian como os FARAÓNS, os exércitos, os artistas, e os escribas que eran on que sabian escribir naquela época, nesta semana estamos probando como facian para escribir, como eran os soportes que tiñan para escribir, como era a súa lengua...
AQUÍ estamos probando as plumas:







o soporte que tiñan en Exipto para escribir era o PAPIRO elaborado a partir dunha planta acuática, moi común no río Nilo
Nos tamén fixemos papiro:










Unha vez feitos os nosos papiros investigamos e exploramos como eran as letras exipcias para despois facer as letras dos nosos nomes.





Xa estamos rematando a nosa viaxe por Exipto  polo que sellamos  o noso Pasaporte con todas as cousas que aprendemos deste país.









COMEZAMOS A NOXA VIAXE EN BARCO CARA EXIPTO, AS MOMIAS COMEZAN A ESTAR PRESENTES



VIDEOS SOBRE EXIPTO:

























Estan chegando xa moitas cousas as nosas aulas sobre exipto!!!





Na clase de cinco anos buscamos información de Exipto nos libros do recuncho


















SAMUEL trouxo un conto de Exipto e estivemos falando da momificación, quen a facia, porque, como se facia...


Co conto de RUBÉN completamos un pouco mais o tema das momias



Co conto de IKER falamos que en Exipto había moitos deuses, xa coñecemos algún 



Co conto de SABELA falamos porque se facian as pirámides


Nos contos de BRUNO vimos que hay un deserto en Exipto, como se vestian as persoas e como vivian




Estes días andivemos moi entretenidos:















E así nos quedou!



Seguen chegando moitas cousas de Exipto para os nosos recunchos:

Libros onde atopamos moitas cousas para aprender


Instrumentos como a RABABA





DEBUXOS

A bandeira de Exipto


Xogos...




 Máscaras de Tutankamón



As tres Pirámides de Exipto mais importantes e a esfinge de Guiza



Contos...







Un calendario con imaxes de Exipto




Paula ademais de información sobre Exipto tamén nos trouxo canicas, o seu orixen remóntase ao Antiguo Exipto





Así están os nosos recunchos




Tamén temos unha das pirámides mais importantes


Uns exipcios de xoguete cos que lles encanta xogar



Unha esfinxe de Guiza feita con barro


Mais contos onde aparecen como son as Pirámides e o deserto , e tamén como viven os exipcios











Regresamos e viaxamos de Londres a Francia, o primeiro que fixemos foi investigar nos nosos libros cousas de Francia, e atopamos moitas:







BRUNO e LAURA o simbolo de París




AINARA que FRANCIA e o noso pais veciño


SABELA a súa bandeira



RUBÉN moitas curiosidades de FRANCIA:



ELOI onde se atopa no mapa:


SERGIO e IKER descubriron que París ten moitos artistas que debuxan na calle:


AROA a súa bandeira e a Torre Eiffel


LAURA onde se atopa no mapa


Nos seguintes días a maleta troxo unha Torre Eiffel e o conto de Valentina unha nena que viaxou a París e foi visitando a cidade coa súa nai.



Están chegando moitas cousas das casas:

BRUNO nos trouxo un libro do Palacio de Versalles, quedamos asombrados da inmensidad dos seus xardins.



SERGIO trouxo unha Torre Eiffel




 SABELA  trouxo unha Torre Eiffel



LOIS trouxo un imán de París


SAMUEL trouxo un conto de París onde gracias a unha plantilla vemos os debuxos en movemento.


AROA  trouxo unha Torre Eiffel


LUCIA trouxo un tapiz cos monumentos mais importantes de Paris: Catedral de Notre Dam, Arco do triunfo, Torre Eiffel, Montmartre


RUBÉN trouxo unha Torre Eiffel de cristal 


AROA trouxo unha caixa de bombóns cos monumentos de París


SAMUEL trouxo uns puzzles que nos viñeron moi ben para xogar no noso rincón



Con ELOI contamos o conto dun paseo por París


SABELA trouxo o Arco do triunfo


SEMO  trouxo unha Torre Eiffel feita con axuda da súa irmá e a súa nai, contounos que primeiro debuxaron a torre, despoís con silicona quente a fixeron por encima, despoís quitaron o papel e por último a pintaron.


LAURA con pegatinas nos fixo unha postal para o recuncho:




 NAIA trouxo unha maqueta na que aparecen todos os monumentos importantes de París








ANTIA trouxo varios contos que nos veñen moi ben para investigar 




 YEIKOB trouxo un Arco do Triunfo


LOIS trouxo un libro de xogos onde temos que axudar a nena a chegar a Torre Eiffel


SABELA nos trouxo un compás para orientarnos e un conto da cidade de París e todas as súas cousas.


ISRAE trouxo unha Torre Eiffel


RUBÉN trouxo un calendario con imaxes de París, que o encargado de cada día elixe e pon a que mais lle gusta.


DAMIÁN trouxo unha foto dun cadro que ten na sua casa


THAIS trouxo un cadro feito a punto de cruz pola súa nai



Así nos divertimos cos puzzles:




Seguen chegando cousas de Francia as nosas aulas, sobre todo de París:

ALBA trouxo un conto onde salía a catedral de Notredam



PAULA trouxo uns debuxos de Paris:


CARMELA trouxo unha caixa de música de París que facía unha fermosa melodía


No mandión de ZOE dímonos conta que tiña unha Torre EIFFEL


BREIXO nos trouxo unha TORRE EIFFEL feita con cartolina


BRUNO touxo varios contos un da Catedral de Notredam e da persoa que vivía alí e  outro de Stilton onde aparecen edificios de París




O PRINCIPIÑO escrito por un autor francés ANTOINE DE SAINT-EXUPERY

Este é un libro fundamental da literatura universal. Trata da historia dun neno, príncipe nun planeta sen xente, que un día abandona o seu reino desenganado dunha flor da cal está enamorado. Na viaxe que emprende por distintos planetas coñece sucesivamente a diferentes personaxes.



LUIS trouxo un libro de buscar diferentes personaxes polas rúas de París, pasamolo moi ben nesas busquedas, tamén trouxo uns puzzles de Londres e París



Naia trouxo un conto de pagatinas de París



LEO nos trouxo un mapa de París e unhas canción para escoitar na aula en Francés



Aquí vos deixo outras que tamén lles gustan




ANTÓN E PABLO felices coa súa TORRE EIFFEL





HUGO nos trouxo un conto que a todos gustanos moito, pero en BRAILLE.


O braille é un sistema de escritura táctil pensado para persoas cegas. Foi inventado polo francés Louis Braille (cego dende a súa infancia debido a un accidente) a mediados do século XIX. Inventou o código cando tiña 15 anos baseándose nun sistema militar para a lectura de ordes durante os períodos nocturnos sen necesidade de prender ningunha luz.
O braille resulta tamén interesante por tratase dun sistema de numeración binario, que precedeu á invención dos ordenadores.


 BRUNO e LAURA P. troxeron outros dous principiños en diferentes formatos:




MARWA nos trouxo unha torre




O 30 de xaneiro conmemorase o día da non violencia, a educación para a paz, a tolerancia, a solidaridade, o respeto aos dereitos humáns, por iso fixemos entre todos un mural, e ademais nas diferentes aula debuxaron algo que lles recordara a non violencia, de todos os debuxos selcionaronse un por aula e fixemos uns tatuaxes que pusemos o día 30, ademaís dentro do noso proxecto coa 3D fixemos uns chaveiros coa Torre Eiffel como simbolo de paz, foi unha actividade que resultou moi motivadora.









Para rematar a semana tivemos unha sesión de globoflexia a cargo de TATA!




O día 2 de febreiro celebrase en Francia o día da crepe, mais conocido como "LA CHANDELEUR", os alumnos da ESO de Francés compartiron con nos a celebración elaborando crepes, estaban boísimos!!!




MOITAS GRAZAS!!!


Aproveitamos para falar cales son as comidas típicas de Francia, ademais dos crepes, a baguette, a fondou de queixo, ratatuille...


Seguendo cas cousas que se comen en Francia os alumnos/as de cinco anos coa axuda da profe de inglés fixeron "CROISSANTS" 





ESTABAN BOÍSIMOS!!!!

SABELA contounos que probara os macarons e falamos delo na clase, se estaban bos, como era...



ISRAE sorprendeunos con uns tatuaxes da Torre Eiffel feitos con HENA


Tamén seguen chegando cousas para os rincóns





SABELA trouxo un conto onde aparecen moitos pintores, algún deles Francés, aproveitamos para traballar a LEONARDO DA VINCI e MONET.


Despois de investigar decidimos converternos en pequenos artistas




BRUNO trouxo unha canción que nos veu moi ben, EU SON ARTISTA E VEÑO DE PARIS!



                                         


Ademais da pintura outra das artes de PARIS e a música, e para contarnos un pouco disto tivemos a GERMÁN DIAZ que nos trouxo  uns ÓRGANOS de BARBARIA é un istrumento musical feito cunha serie de tubos e un fuelle.





GERMÁN explicounos moi ben o seu funcionamento, como escribe a musica nos seus cartóns, como aire fai posible as cancións...e tamén o escoitamos.


                                        


                                       
                                            


                                           

Así debuxaron os neno/as a actividade




MOITAS GRAZAS POR VIR PAPA DE LEO!!!!

A partir do conto de HUGO, seguemos a traballar co sistema BRAILLE, e fixemos os nosos nomes, e o alfabeto






Xa para rematar co proxecto recollimos nun debuxo as cousas que sabemos de FRANCIA






PRONTO COMEZAMOS A VIAXE A EXIPTO!
As nosas aulas chegou unha maleta grandísima que tiña mapas, ao abrila atopamonos un montón de libros, todos eran de aventuras e o autor o mesmo en todos, JULIO VERNE, nos seguintes días investigamos un pouco sobre él, naceu en Francia, o seu pai era avogado e quería que JULIO tamén o fora, asi que estudo a carreira de avogado e despois dedicouse a escribir novelas de aventuras onde anticipou moitos dos inventos que viñeron despois.






Seguindo a Julio Verne e as suas aventuras de dar a volta ao mundo comezamos a investigar que vivimos nun  universo cheo de PLANETAS entre o que está o noso o PLANETA TERRA, o noso planeta ten diferentes continentes que estamos a coñecer e aprender cousas deles.









Dentro do planeta Terra temos os diferentes continentes:




BRUNO trouxo un planeta Terra onde cada un poidemos ver animais que nos atopariamos nos diferentes continentes:


Entre tod@s os nen@s fixemos o noso mural dos continentes:









A maleta deixounos unha carta e uns personaxes que investigando no libro de JULIO VERNE descubrimos que son os protagonistas da VOLTA AO MUNDO EN 80 DIAS, tamén deixounos unha película onde vimos o comezo de como sucedian os acontecementos e onde comezaba a nosa viaxe.
















O viaxe comeza en LONDRES, coñecemos a súa bandeira



Ubicamos Londres en Europa en Reino Unido:


 No libro de Samuel vemos moi ben a bandeira de Londres e a nosa bandeira






SABELA Y SAMUEL ensinaronnos un conto onde nos fixamos en cousas de Londres



O conto de LAURA tamén nos aportou moita información da cidade, como as súas cabinas vermellas, xa que pola súas idades non entendian que para chamar por teléfono necesitaran ir a elas, e cos teléfonos de antes estivesen atados por cables.



THIAGO tamén nos trouxo unha hucha cabina



HUGO e a súa familia fixeron unha cabina de Londres, con moitos detalles e ademais con luz!


LOIS nos ensinou unha fotografia de Londres onde se vía moi ben unha cabina


Outra das cousas que nos atopamos en Londres, son os autobuses turístico de dous pisos, AROA e a súa familia fixeronos un!


Moitas grazas pola rápida colaboración que xa estamos a disfrutar dos nosos rincóns de Londres!





Recursos de ampliación de Londres:
 Mapa de Londres:



ALBA trouxo un Guardia Real


Marcha imperial en Londres:




BREIXO trouxonos unha foto da Ponte de Londres




Tower Brigge:





Canción London Bridge:



A maleta viaxeira na aula de tres anos trouxo fotos de diferentes construccións de Londres




PAULA nos ensinou unha taza con moitas desas construccións



ANTIA fixo na casa un libro de solapas con diferente información de Londres.



Guía de Londres:

Seguen chegando cousas as nosas aulas, ANTIA trouxonos un bús de Londres cheo de nen@s



NAIA trouxo un conto de pegatinas de viaxes:



EMMA troxo un osiño de LONDRES


LUIS trouxo unha cabina telefónica



O noso recuncho de Londres



No conto de AROA vimos que en Londres xogan ao fútbol, ao golf, ao rugby, tamén que hay uns cantantes moi coñecidos OS BEATLES e un gran escritor Shakespeare.











RUBÉN leeu un poquiño do seu conto na páxina que quiso e xa nos anticipou que tamén vamos a viaxar pola INDIA



RUBÉN trouxo un puzle do mundo



Un conto de costumes dos nen@s do mundo


SABELA trouxo un atlas  en unha maqueta de BIG BEN


BRUNO trouxo peliculas da volta ao mundo e un atlas puzle!


Estes días estivo de visita polo colexio PADDINGTON BEAR e trouxo con él un xornal especial porque estaba escrito en inglés e chamounos a atención moitas cousas que ali vimos e que temos que investigar








LUIS trouxo un billete de avión, un mapa do metro e un folleto dos buses de Londres, con eles aproveitamos para falar dos transportes.











Así nos quedou o noso mundo!


BRUNO fixo un debuxo de Willi Fogg e o seu mapa



SARAY trouxo un puzle do mundo



Así luce un dos nosos recunchos





As Sabelas trouxeron a ponte de Londres




NAIA tamén fixo coa súa familia unha maqueta de Londres onde podemos ver todos os monumentos mais importantes.



AROA fixo a noria de Londres coñecida como a mais alta do mundo



Ademais de monumentos tamén estamos coñecendo moitos transportes como os buses, taxis, metro, globo, barco,avión, tren, coche...






Seguen chegando contos do noso planeta, de viaxes e de Londres




LUIS contounos como PADDINTONG iba ao mercado a buscar pan



Contamos cunha visita moi especial NOA a irmán de NAIA , regalaronlle un conto de Londres e pasou pola aula para ensinarnolo e ademais facer uns xogos de búsqueda de obxetos, ademais de poder ver diferentes barrios de Londres.





MOITAS grazas NOA pola tua visita

SERGIO trouxo un puzzle xenial!


Estes días están comezando a viaxar as casas mochilas viaxeiras onde ademais de poder xogar os nenos/as coas cousas da mochila durante unha semana, podedes tamén contarnos algunha viaxe que fixerades o unha que vaiades a facer o incluso alguhna que vos gustaria facer, asi que a VIAXAR!!!


LUCIA nos trouxo unha hucha bús de Londres:


THAIS trouxonos unha maqueta do BIG BEN 



LUIS trouxo un atlas de animais do mundo:



LEO trouxonos un conto de Peter Pan en Londres onde vimos o BIG BEN



AROA   trouxo un libro que ten diferentes paises onde podemos ver e observar as suas casas, constumbres, comidas...



SERGIO buscou a páxina que mais lle gustou do seu conto da volta ao mundo



ANTIA ensinounos no seu libro onde estaba LONDRES e onde vivimos



NAIA trouxo dos transportes típicos de LONDRES



ISRAE trouxonos un minimundo


YEIKOB nos trouxo unha guía de LOndres para non perdernos no noso viaxe pola cidade


Nestes días a maleta troxonos un monedero de MISTER BEN perxonaxe moi conocido de LONDRES, dentro del viñan cartos, pero eran diferentes aos nosos neles aparecía a RAIÑA ISABEL II e algúns dos monumentos mais famosos de Londres, tocamolos, miramolos ven e comparamoños cos nosos, e aprendimos que en Londres non son Euros senon Libras



Algún dos deportes que se practican en Londres son o RUGBY e o CRICKET puidemos ver que pelotas se utilizan para ello e como se xoga



RUGBY


CRICKET


Para poñer punto e final a Londres e seguir viaxando, fixemos un debuxo de todas as cousas que aprendimos neste trimestre


Tamén preparamos as carpetas e bolsas para recoller todos os nosos materiais









Con algúns dos materiais elaborados e os que troxeron as familias fixemos un recuncho na entrada de infantil para que todos poidan ver todo o que traballamos e aprendimos de Londres.



Nestes útimos día antes das vacacións nos estivemos preparando para a chegada do inverno, polo que estivemos traballando para decorar os nosos corredores










Tamén visitamos o centro de día e lles levamos os nosos monecos de inverno, e cantamos unhas cancións todos xuntos



Alumnos da ESO viñeron a contarnos uns contiños que nos gustaron moito







   MOITAS GRAZAS POR VISITARNOS

Tamén estos días estivo o APALPADOR contandonos o seu conto


E para rematar non podia ser de outra maneira cunha gran festa londinense onde celebramos os aniversarios deste trimestre.




















ATA AQUÍ REMATA A NOSA VIAXE POR REINO UNIDO, A VOLTA SEGUIREMOS VIAXANDO PERO POR FRANCIA E VISITAREMOS PARÍS, SOLO QUEDA DESEXARVOS UNHAS BOAS FESTAS E BOAS VACACIÓNS!!!!


 REGRESAMOS O DIA OITO DE XANEIRO

Ningún comentario:

Publicar un comentario

Deixanos aquí os teus comentarios!