A semana pasada comezamos co sistema circulatorio.
Primeiro fomos o recanto do corpo para observar os libros que temos e buscar o relacionado co tema que imos a tratar.
Completamos as nosas investigacións con vídeos na pantalla.
Para comezar coa manualidade deste sistema. Localizamos o corazón, a sangue, as arterias (cor vermella)e as veas (cor azul).
Brilli brilli para os pulmóns para ver que están cargadiños de osíxeno.
Colocando abalorios para observar como o sangue circula.
O corazón bombea sangue. Na pantalla, vimos como podemos ver os latidos do noso corazón e con témpera fixemos un electrograma.
Tocamos unha maqueta do corazón. Que diver poder ver o que vimos na pantalla, os ventrículos e aurículas.
Escoitamos os latidos do corazón, con un fonendo que nos deixou un compi de infantil.
DEBUXO LIBRE DE Lois do SISTEMA CIRCULATORIO un día na clase e outro que nos trouxo da súa casa, para ensinarnos como circula a sangue.
Debuxo de Pablo da casa do corazón e dos pulmóns.
Debuxo de Carmela da casa sobre o corazón, pulmóns, cerebro e costelas.
Debuxo de Zoe, da cara. Fixo todas as partes ata as cellas e as pestañas que moitas veces se nos esquecen.
Moitas grazas por colaborar con nós.Traballando sobre o papel: diferenciamos as plaquetas, os glóbulos vermellos, os glóbulos brancos e o plasma.
Un compi de infantil trouxo un microscopio. Examinamos unhas gotiñas de sangue, analizámolo como se estiveramos nun laboratorio.
Botamos unhas boliñas de xel dunha bolsa en auga. Que pasará?
Como medraron as boliñas.
Toca metelas na bolsa, equipo a contar. 10 brancas e amarelas e 15 vermellas.
Botamos unha pouca de auga e a xogar.
Grazas a estas bolsiñas sensoriais os nenos poideron compreder todo o que estudamos estos días sobre a sangue: Glóbulos VERMELLOS (boliñas de xel vermellas), Glóbulos BRANCOS (pompóns), PLAQUETAS (boliñas de xel amarelas) e PLASMA (auga). Foi unha actividade moi diver e relaxante mentres tocabamos as bolsiñas.
Traballando sobre o libro: recordamos as principais partes do corpo humano. Destacando a importancia de cada unha delas: a pel protéxenos dos factores externos, os músculos protexen os ósos e permítennos movernos, os ósos sosteñennos e protexen os nosos órganos.
Debuxos dos órganos máis importantes dentro do noso corpo.
HIXIENE
Que significa ter unha boa hixiene? A dúbida xorde se temos que lavarnos todos os días e se, non estamos sucios hai que lavarse. Foi divertido como todos aportaron as súas hipóteses, e sí, aínda que non nos manchemos hai que lavarse porque sudamos e os pés ás veces olen mal.
Fixemos a nosa bandeira particular decorada con elementos propios para a hixiene como son as esponxas, os cepillos de dentes coa pasta, o xabón, etc. Nela puxemos a seguinte mensaxe: É moi importante lavarse para coidar a nosa pel.
EXERCICIO FÍSICO, para que o noso corpo esteña san, debemos facer exercicio, dende camiñar, correr, saltar, ou practicar algún deporte. Na ficha do libro vimos algúns destes deportes e falamos deles, contamos cantos nenos habían en cada imaxe e escribimos o que estaban facendo. Colocamos un gomet no deporte que máis nos gustaba. Por detrás, debuxámonos co noso deporte favorito.
Esta semana comezou a primavera. Escoitamos unha canción e fixemos unha paisaxe moi primaveral.
Levamos uns días que estamos todos na clase, por iso fixemos esta super foto. O equipo de 6º educación infantil .
Ningún comentario:
Publicar un comentario
Deixanos aquí os teus comentarios!