sábado, 26 de marzo de 2022

O CORPO: SISTEMA CIRCULATORIO

 

A semana pasada comezamos  co sistema circulatorio.
Primeiro fomos o recanto do corpo para observar os libros que temos e buscar o relacionado co tema que imos a tratar.
Completamos as nosas investigacións con vídeos na pantalla.

Para comezar coa manualidade deste sistema. Localizamos o corazón, a sangue, as arterias (cor vermella)e as veas (cor azul).
Brilli brilli para os pulmóns para ver que están cargadiños de osíxeno.

Colocando abalorios para observar como o sangue circula.
Resultado final:
XENIAL EQUIPO!!!!
O corazón bombea sangue. Na pantalla, vimos como podemos ver os latidos do noso corazón e con témpera fixemos un electrograma.

Laberinto para que a sangue chega a todo o noso corpo.


Tocamos unha maqueta do corazón. Que diver poder ver o que vimos na pantalla, os ventrículos e aurículas.

Escoitamos os latidos do corazón, con un fonendo que nos deixou un compi de infantil.
Tamén poidemos ver algún dos nosos órganos con unha aplicación na tablet do cole e unha camiseta moi máxica, jajaja. Os nenos e nenas quedaron moi sorprendidos ao ver os órganos e sobre todo poder escoitar como latía o corazón de todos. 

Vídeo 

DEBUXO LIBRE DE Lois do SISTEMA CIRCULATORIO un día na clase e outro que nos trouxo da súa casa, para ensinarnos como circula a sangue.
Debuxo de Pablo da casa do corazón e dos pulmóns.
Debuxo de Carmela  da casa sobre o corazón, pulmóns, cerebro e costelas.

Debuxo de Zoe, da cara. Fixo todas as partes ata as cellas e as pestañas que moitas veces se nos esquecen. 
Moitas grazas por colaborar con nós.

Traballando sobre o papel: diferenciamos as plaquetas, os glóbulos vermellos, os glóbulos brancos e o plasma.
Un compi de infantil trouxo un microscopio. Examinamos unhas gotiñas de sangue, analizámolo como se estiveramos nun laboratorio.
Esto foi o que poidemos ver no microscopio
EXPERIMENTO: BOLSAS SENSORIAIS
Botamos unhas boliñas de xel dunha bolsa en auga. Que pasará?
Como medraron as boliñas.
Toca metelas na bolsa, equipo a contar. 10 brancas e amarelas e 15 vermellas.
Botamos unha pouca de auga e a xogar.
Como sobraron boliñas, fixemos unha bolsiña sensorial grande para o recanto do corpo.
Grazas a estas bolsiñas sensoriais os nenos poideron compreder todo o que estudamos estos días sobre a sangue: Glóbulos VERMELLOS (boliñas de xel vermellas), Glóbulos BRANCOS (pompóns), PLAQUETAS (boliñas de xel amarelas) e PLASMA (auga). Foi unha actividade moi diver e relaxante mentres tocabamos as bolsiñas.
Traballando sobre o libro: recordamos as principais partes do corpo humano. Destacando a importancia  de cada unha delas: a pel protéxenos dos factores externos, os músculos protexen os ósos e permítennos movernos, os ósos  sosteñennos e protexen os nosos órganos. 


Debuxos dos órganos máis importantes dentro do noso corpo.
HIXIENE
Que significa ter unha boa hixiene? A dúbida xorde se temos que lavarnos todos os días e se, non estamos sucios hai que lavarse. Foi divertido como todos aportaron as súas hipóteses, e sí, aínda que non nos manchemos hai que lavarse porque sudamos e os pés ás veces olen mal.
Fixemos a nosa bandeira particular decorada con elementos propios para a hixiene como son as esponxas, os cepillos de dentes coa pasta, o xabón, etc. Nela puxemos a seguinte mensaxe: É moi importante lavarse para coidar a nosa pel. 


EXERCICIO FÍSICO, para que o noso corpo esteña san, debemos facer exercicio, dende camiñar, correr, saltar, ou practicar algún deporte. Na ficha do libro vimos algúns destes deportes e falamos deles, contamos cantos nenos habían en cada imaxe e escribimos o que estaban facendo. Colocamos un gomet no deporte que máis nos gustaba. Por detrás, debuxámonos co noso deporte favorito.
DESCANSO
Cantas horas temos que durmir para poder ter moita enerxía? MÍNIMO 8 HORAS. No libro observamos se non durmimos as 8 horas despois estamos moi cansos ó día seguinte.


 NOVA ESTACIÓN: A PRIMAVERA
Esta semana comezou a primavera. Escoitamos unha canción e fixemos unha paisaxe moi primaveral.



Levamos uns días que estamos todos na clase, por iso fixemos esta super foto. O equipo de 6º educación infantil .
Abrazos de corazón. Ata luns equipo!

Ningún comentario:

Publicar un comentario

Deixanos aquí os teus comentarios!